Konferencja Lunch z e-commerce

VII EDYCJA

Warszawa, Jutrzenki 135
8.09.2023
10:00 - 17:00

Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce...

7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce była poświęcona m.in. skutecznym rozwiązaniom sprzedażowym, działającym nawet w kruchych, niespokojnych, nieliniowych i niezrozumiałych czasach – BANI. Występujący podczas wydarzenia prelegenci poruszali tematy, takie jak np. AI, efektywne zarządzanie zespołem, cross border, vertical video marketing dla e-commerce, czy marketing automation.

Nie było Cię z nami ostatnio? Zobacz wideo z 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Odkryj inspirujących mówców 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Patrycja Sass-Staniszewska

Patrycja Sass-Staniszewska

Izba Gospodarki Elektronicznej, Prezes Zarządu

Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej.

Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona.

Członek Rady ds. Cyfryzacji V kadencji pod Ministerstwem Cyfryzacji.

Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

Z e-Izbą związana od początku jej działania. Odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny.

Z branżą interaktywną związana od prawie 20 lat. Nagrodzona w 2022 roku w konkursie TOP Woman za zasługi dla rozwoju i promocji polskiego e-commerce oraz w 2023 znalazła się w rankingu TOP 25 najbardziej wpływowych kobiet w handlu i FMCG.

Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Szczęśliwa żona i mama cudownej Leny.

Paweł Szczyrek

Paweł Szczyrek

Ideo Force, Creative & Content Manager

Creative and content manager oraz kierownik projektów marketingowych z zakresu e-marketingu w agencji Ideo Force. Projektuje i realizuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Obowiązki agencyjne łączy z pracą w dydaktyczną w charakterze wykładowcy Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie.

Prowadzi zajęcia z obszarów e-marketingu takich jak: marketing automation, analityka i narzędzia w digital marketingu, Google ads i Google Analytics, media społecznościowe i wideo, content marketing i copywriting.

W obszarze jego zainteresowań znajdują się między innymi: marketing konwersacyjny, automatyzacja w marketingu, percepcja i konsumpcja treści w Internecie. Prowadził projekty marketingowe między innymi dla takich marek jak: DHL, BGK, Lewiatan.

Mateusz Buczkowski

Mateusz Buczkowski

Freelancer, T-shaped Marketer & Marketing Trainer

T-shaped Marketer i Marketing Trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Play, Step Records, Patrizia Aryton) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski).

Autor 5 marketingowych kursów online. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends). W 2023 roku nakładem Onepress ukaże się jego książka o vertical video marketingu.

Paulina Wiesiołek

Paulina Wiesiołek

GetResponse MAX, Country Marketing Managerka

Country Marketing Managerka na rynku polskim w GetResponse MAX. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingową. Fanka automatyzacji i baczna obserwatorka rozwoju sztucznej inteligencji, aktywnie korzystająca z nowoczesnych technologii.

Posiada doświadczenie w branży SaaS B2B, startupach, a także agencjach marketingowych. Uczestniczka polskich i zagranicznych konferencji oraz targów, m.in. WebSummit w Lizbonie, GTEX w Dubaju i Collision Conference w Nowym Orleanie.

Kocha bieganie i wyzwania (nie tylko sportowe).

Greg Albrecht

Greg Albrecht

Albrecht&Partners, Przedsiębiorca | Mentor | Doradca

Posiada 20 lat praktycznych doświadczeń w budowie biznesu i pracy z zarządami firm, które przekuwa w skuteczne narzędzia do zarządzania.

Jest założycielem Albrecht&Partners – firmy wspierającej właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesu oraz rozwoju kompetencji liderskich.

Realizuje globalne projekty mentoringowe dla startupów w ramach m.in. Google for Startups, Google PeopleLab i Youth Business Poland.

Jest certyfikowanym coachem International Coaching Community oraz Gallup-Certified Strengths Coach.

Wydaje newsletter dla zarządzających - Business Unlimited.

Daniel Trost

Daniel Trost

Microsoft, Channel Partner Sales Director MEA & CEE | Microsoft Advertising

Siedem lat temu zaczął budować od podstaw biznes Microsoft Advertising Channel Partner w D-A-CH. W sierpniu 2022 awansował na szefa ekspansji biznesu partnerów dystrybucyjnych na region CEE & MEA.

W ciągu ostatnich 20 lat pracował na różnych stanowiskach w branży cyfrowej i wielu pionach w skali globalnej. Jego pasją jest przekształcanie pomysłów w zrównoważone biznesy poprzez umożliwianie klientom i partnerom osiągania wielkich sukcesów w oparciu o silne partnerstwa napędzane wzajemnym wkładem.

Jest również członkiem zarządu w Microsoft's ERG Disability, mocno zaangażowanym w budowanie kultury, w której każdy pracownik jest zachęcany do bycia sobą, czuje się doceniony i, dzięki panującej w miejscu pracy atmosferze, jest zmotywowany do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych rezultatów.

Joanna Tymowicz

Joanna Tymowicz

Ideo Force, Wiceprezeska Zarządu

Joanna działa w obszarze marketingu i digital marketingu już od niemal 20 lat. W tym czasie koordynowała prace nad licznymi projektami e-marketingowymi na rzecz firm, funkcjonujących w różnych sektorach branży e-commerce.

W swojej pracy stawia nie tylko na nieustanny rozwój kompetencji, ale też na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi. Występuje w trakcie licznych branżowych wydarzeń, takich jak np. Social Media Week, Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach czy Konferencja Kobieta Biznesu w Internecie. Sama także współorganizując przedsięwzięcia, dedykowane przedstawicielom sektora e-handlu, takie jak m.in. Konferencja Lunch z e-commerce.

Tajniki handlu elektronicznego odkrywa także przed studentami, będąc wykładowczynią w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Upór w dążeniu do celu i przygotowywanie strategii, które doprowadziły wiele firm do sukcesu w e-commerce, spowodowały, że dzisiaj Joanna zajmuje stanowisko Wiceprezeski Zarządu w agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force.

Pasja do bezpośredniej współpracy z klientami, chęć poznawania ich potrzeb, jak i  wyzwań, z którymi się mierzą sprawia, że Joanna spełnia się także, jako Client Service Director, kierując zespołem Account Managerów i koordynujących projekty e-marketingowe w firmie.

Łączenie kompetencji twardych i miękkich w e-biznesie pozwala Joannie nie tylko kreować rozwiązania, wspomagające budowę silnych brandów w sieci, ale też pielęgnować idee świadomego przywództwa, kreując kulturę organizacji, w której cele i kierunki rozwoju są jasne dla wszystkich.

Róża Szafranek

Róża Szafranek

HR Hints, Founder & CEO

Ekspertka HR z doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim. Liderka w branży tech, która współtworzyła startupy z udanymi exitami (m.in. akwizycja przez FedEx o wartości $228 mln) i wyjściami na giełdę.

Wraz ze swoim zespołem Róża wsparła ponad 80 firm w dwa lata, ucząc liderów, jak prowadzić organizacje oparte na zaangażowanych ludziach, którzy dostarczają.

Do portfolio spółek jej oraz jej zespołu należą m.in.: ShopRunner (by FedEx), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego.

Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w wielu międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago.

Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.

Autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, opisującą autorską metodę budowania kultur organizacyjnych, wykładowczyni akademicka, autorka pierwszego kursu online w Polsce, poświęconego rekrutowaniu do IT oraz założycielka społeczności dla HR - Culturivy Platform for HR.

Piotr Szałaśny

Piotr Szałaśny

Martes Sport, Kierownik e-commerce

Kierownik e-commerce Martes Sport – największej sieci sklepów sportowych w Polsce, która prężnie rozwija się w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Doktor nauk humanistycznych z trzynastoletnim doświadczeniem w e-commerce i marketingu cyfrowym.

Autor ponad 20 publikacji naukowych z zakresu języka, marketingu i nowych mediów.

Prywatnie ultramaratończyk, mąż, tata, pańcio a przede wszystkim szczęśliwy człowiek.

Laureat konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2023 w kategorii Wysoka efektywność przy niskim budżecie.

7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce wspierali:

Chcesz porozmawiać o Konferencji? Jesteśmy dla Ciebie!

Joanna Tymowicz

Joanna Tymowicz

Organizator, prelekcje, sponsorzy

Bądź z nami w kontakcie. Zapisz się do newslettera.