Konferencja Lunch z e-commerce

III EDYCJA

Warszawa, Jutrzenki 135
18.10.2019
10.00 - 16.15

Odkryj inspirujących mówców 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Kaczor

Adrian Kaczor

Ideo, Manager ds. Kluczowych Klientów

Adrian Kaczor jest jednym z tych specjalistów, którzy w wyjątkowy sposób łączą umiejętność technicznego patrzenia na projekt i wyszukiwania efektywnych rozwiązań z humanistycznym zrozumieniem potrzeb współczesnego konsumenta oraz typowo biznesową chęcią generowania zysków dla swoich klientów. Nowoczesny marketing i IT nie mają dla niego tajemnic. Doskonale odnajduje się w projektach, w których rozwiązania informatyczne mają zapewnić pełne wsparcie dla rozwoju biznesu czy realizacji złożonych działań e-marketingowych. Bogate doświadczenie zbierał realizując innowacyjne projekty dla wiodących marek krajowych i międzynarodowych. Nieustająca pasja do nowych technologii od lat popycha go do ciągłego szukania innowacyjnych, efektywnych i bezpiecznych rozwiązań biznesowych, sprzedażowych i prokonsumenckich.

Konopka

Piotr Konopka

InnoThink, Co-founder

Można powiedzieć, że Piotr Konopka jest tytanem biznesu. Długoletnie doświadczenie zawodowe pozwoliło mu doskonale zrozumieć mechanizmy funkcjonowania rynku i nauczyć się je wykorzystywać do rozwoju firm i inicjatyw biznesowych. Jest menadżerem. Mentorem. Przedsiębiorcą. Stworzył i rozwinął uznaną dzisiaj markę KRK Partnerzy, skupiającą się na body leasingu programistów w oparciu o model pracy zdalnej i zdalnego zarządzania. Jest współtwórcą idei ekosystemu dla startupów i inwestorów – turkusowego akceleratora. A przez ponad 9 lat był członkiem największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych BNI Polska. Nieustannie szuka inicjatyw i pomysłów z efektem WOW. Muszą być „synergyable”. Muszą mieć to „COŚ”. Jest dla nich kowalem. Nadaje im kształt, rozwija i wspiera. Jego wiedza i doświadczenie w tym zakresie są nieocenione. Prywatnie uważa, że nie ma lepszego uniwersum niż Gwiezdne Wojny. Pod warunkiem, że nie bierzemy pod uwagę Władcy Pierścieni.

Kozłowski

Łukasz Kozłowski

Thulium, CMO and Board Member

Lata doświadczeń w szeroko rozumianej interaktywnej rzeczywistości. Nieustannie rozwijane umiejętności kreowania efektywnej komunikacji cyfrowej. Poznawanie internetowej rzeczywistości zarówno jako ekspert, jak i szeregowy konsument. Profesjonalizm. Kreatywność. Otwartość. A przede wszystkim zdolność do połączenia tych wszystkich aspektów w postaci jednej osoby. Tak w ogromnym skrócie można opisać Łukasza Kozłowskiego, aktualnie koordynującego pracę działu marketingu w Thulium, jako Chief Marketing Officer. Swoje bogate i różnorodne doświadczenie zbierał w branży usługowej oraz e-commerce. Aktywnie działał przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego Presto – gdzie początkowo zajmował się SEM oraz tworzeniem kompleksowych strategii reklamowych. Zbudował także komunikację zewnętrzną oraz strategie e-commerce dla całej grupy marek Ortens Sp. z o.o. W tym roku zakończył ponad 3-letnią współpracę z DreamCommerce, gdzie dla marek Shoper, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey zajmował się analizą i rozwojem relacji z klientami, jako Customer Success Manager. Mówiąc w skrócie – o klientach i budowaniu relacji z nimi, Łukasz wie niemal wszystko.

Michalak

Bartosz Michalak

Immergas Polska, Digital Marketer

Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych technologii. Wychowanek Politechniki Łódzkiej. Pasjonat Bałkanów i nowych technologii. Miłośnik komiksów Marvela i e-marketingowy ekspert. O konieczności analizowania danych i obserwowania konkurencji mówi się coraz więcej na polskim rynku. Coraz więcej firm czuje naturalną potrzebę prowadzenia takich działań dla swojego e-commerce, widząc w tym szansę na stabilniejszy rozwój biznesu i sukcesywne zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych. Często jednak brakuje specjalistycznej wiedzy, jak to prawidłowo robić. Na szczęście o podglądaniu konkurencji Bartosz Michalak wie niejedno. Nie brakuje mu wiedzy i doświadczenia, które gromadzi od dawna. Zdobywał je w K2 Media i Bluerank, obecnie w Senuto. Odpowiadał także za budowanie długofalowych relacji z klientami takimi jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.

Polewiak

Krzysztof Polewiak

Sii Poland, Cloud Solutions Architect

Krzysztof Polewiak od dawna zgłębia tajniki programistycznego świata. Swoją przygodę zaczynał jeszcze w latach wczesnej młodości, kiedy w przeciwieństwie do swoich rówieśników nie grał na 8-bitowcach, ale wolał spędzać czas przepisując kolejne linijki kodów z „Bajtka” i próbując samodzielnie tworzyć proste programy. Do tej pory napisał sporo narzędzi, dzięki którym możliwe było rozwiązanie problemów występujących w cyfrowej rzeczywistości. Specjalizuje się także w zakresie wirtualizacji, budowy sieci i infrastrukturze. Wdrażał środowiska chmury w wymagających instytucjach finansowych oraz firmach SMB. Jest także pasjonatem automatyzacji, zarówno w użytku prywatnym, jak i biznesowym.

Zając

Jan Zając

Sotrender, CEO

Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW. Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on. Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy – Sotrender, specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki. Korzysta z nich ponad 500 przedsiębiorstw w 38 krajach. Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w gromadzeniu i analizowaniu danych z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven, autor publikacji na temat psychologii internetu i prowadzenia badań online. Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach. Chętnie dzieli się wiedzą i wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.

Chcesz porozmawiać o Konferencji? Jesteśmy dla Ciebie!

Joanna Tymowicz

Joanna Tymowicz

Organizator, prelekcje, sponsorzy

Bądź z nami w kontakcie. Zapisz się do newslettera.