Patrycja Sass-Staniszewska
Izba Gospodarki Elektronicznej,
Prezes Zarządu
Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której
misją
jest
rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej
poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych
interesów
na arenie
krajowej oraz
międzynarodowej.
Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona.
Członek Rady ds. Cyfryzacji V kadencji pod Ministerstwem Cyfryzacji.
Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.
Z e-Izbą związana od początku jej działania. Odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w
zakresie
e-commerce,
cyfryzacji finansów, polskiej medycyny.
Z branżą interaktywną związana od prawie 20 lat. Nagrodzona w 2022 roku w konkursie TOP
Woman za
zasługi
dla rozwoju i
promocji polskiego e-commerce oraz w 2023 znalazła się w rankingu TOP 25 najbardziej
wpływowych
kobiet w
handlu i FMCG.
Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw
oraz w
Eniro
Polska (Panorama
Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Szczęśliwa żona i mama cudownej Leny.
Paweł Szczyrek
Ideo Force,
Creative & Content Manager
Creative and content manager oraz kierownik projektów
marketingowych z
zakresu
e-marketingu w agencji Ideo Force.
Projektuje i realizuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu
e-marketingu,
social
mediów,
komunikacji w sieci.
Obowiązki agencyjne łączy z pracą w dydaktyczną w charakterze wykładowcy Wyższej Szkoły
Ekonomii
i
Informatyki, Wyższej
Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Uczelni Techniczno-Handlowej im. H.
Chodkowskiej w
Warszawie.
Prowadzi
zajęcia z obszarów e-marketingu takich jak: marketing automation, analityka i narzędzia w
digital
marketingu, Google ads
i Google Analytics, media społecznościowe i wideo, content marketing i copywriting.
W obszarze jego zainteresowań znajdują się między innymi: marketing konwersacyjny,
automatyzacja
w
marketingu, percepcja
i konsumpcja treści w Internecie.
Prowadził projekty marketingowe między innymi dla takich marek jak: DHL, BGK, Lewiatan.
Mateusz Buczkowski
Freelancer,
T-shaped Marketer & Marketing Trainer
T-shaped Marketer i Marketing Trainer z 10-letnim stażem.
Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi
brandami (Play,
Step Records,
Patrizia Aryton) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski).
Autor 5 marketingowych kursów online. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media
Week by
Adweek, Rema Days,
Targi eHandlu, Mobile Trends).
W 2023 roku nakładem Onepress ukaże się jego książka o vertical video marketingu.
Paulina Wiesiołek
GetResponse MAX,
Country Marketing Managerka
Country Marketing Managerka na rynku polskim w GetResponse MAX. Od
ponad 8 lat
związana z branżą marketingową. Fanka
automatyzacji i baczna obserwatorka rozwoju sztucznej inteligencji, aktywnie korzystająca z
nowoczesnych
technologii.
Posiada doświadczenie w branży SaaS B2B, startupach, a także agencjach marketingowych.
Uczestniczka
polskich i
zagranicznych konferencji oraz targów, m.in. WebSummit w Lizbonie, GTEX w Dubaju i Collision
Conference w
Nowym
Orleanie.
Kocha bieganie i wyzwania (nie tylko sportowe).
Greg Albrecht
Albrecht&Partners,
Przedsiębiorca | Mentor | Doradca
Posiada 20 lat praktycznych doświadczeń w budowie biznesu i pracy z
zarządami
firm, które przekuwa w skuteczne narzędzia
do zarządzania.
Jest założycielem Albrecht&Partners – firmy wspierającej właścicieli
przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w
optymalizacji strategii biznesu oraz rozwoju kompetencji liderskich.
Realizuje globalne projekty mentoringowe dla startupów w ramach m.in. Google for Startups,
Google
PeopleLab i Youth
Business Poland.
Jest certyfikowanym coachem International Coaching Community oraz Gallup-Certified Strengths
Coach.
Wydaje newsletter dla zarządzających - Business Unlimited.
Daniel Trost
Microsoft,
Channel Partner Sales Director MEA & CEE | Microsoft Advertising
Siedem lat
temu zaczął budować od podstaw biznes
Microsoft Advertising Channel Partner w D-A-CH. W sierpniu 2022 awansował na szefa ekspansji
biznesu
partnerów
dystrybucyjnych na region CEE & MEA.
W ciągu ostatnich 20 lat pracował na różnych stanowiskach w branży cyfrowej i wielu pionach
w
skali
globalnej. Jego
pasją jest przekształcanie pomysłów w zrównoważone biznesy poprzez umożliwianie klientom i
partnerom
osiągania wielkich
sukcesów w oparciu o silne partnerstwa napędzane wzajemnym wkładem.
Jest również członkiem zarządu w Microsoft's ERG Disability, mocno zaangażowanym w budowanie
kultury, w
której każdy
pracownik jest zachęcany do bycia sobą, czuje się doceniony i, dzięki panującej w miejscu
pracy
atmosferze, jest
zmotywowany do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych rezultatów.
Joanna Tymowicz
Ideo Force,
Wiceprezeska Zarządu
Joanna działa w obszarze marketingu i digital marketingu już od
niemal
20 lat.
W tym czasie koordynowała prace nad
licznymi projektami e-marketingowymi na rzecz firm, funkcjonujących w różnych sektorach
branży
e-commerce.
W swojej pracy stawia nie tylko na nieustanny rozwój kompetencji, ale też na dzielenie się
wiedzą i
doświadczeniem z
innymi. Występuje w trakcie licznych branżowych wydarzeń, takich jak np. Social Media Week,
Kongres
Innowacyjnego
Marketingu w Samorządach czy Konferencja Kobieta Biznesu w Internecie. Sama także
współorganizując
przedsięwzięcia,
dedykowane przedstawicielom sektora e-handlu, takie jak m.in. Konferencja Lunch z
e-commerce.
Tajniki handlu elektronicznego odkrywa także przed studentami, będąc wykładowczynią w
Wyższej
Szkole
Ekonomii i
Informatyki w Krakowie, Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie oraz w
Wyższej Szkole
Informatyki i
Zarządzania w Rzeszowie.
Upór w dążeniu do celu i przygotowywanie strategii, które doprowadziły wiele firm do sukcesu
w
e-commerce,
spowodowały,
że dzisiaj Joanna zajmuje stanowisko Wiceprezeski Zarządu w agencji e-marketingowej i
e-commerce
Ideo
Force.
Pasja do bezpośredniej współpracy z klientami, chęć poznawania ich potrzeb, jak i wyzwań, z
którymi się
mierzą sprawia,
że Joanna spełnia się także, jako Client Service Director, kierując zespołem Account
Managerów i
koordynujących projekty
e-marketingowe w firmie.
Łączenie kompetencji twardych i miękkich w e-biznesie
pozwala
Joannie nie
tylko kreować rozwiązania, wspomagające budowę
silnych brandów w sieci, ale też pielęgnować idee świadomego przywództwa, kreując kulturę
organizacji, w
której cele i
kierunki rozwoju są jasne dla wszystkich.
Róża Szafranek
HR Hints,
Founder & CEO
Ekspertka HR z doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim. Liderka w branży tech, która
współtworzyła
startupy z
udanymi exitami (m.in. akwizycja przez FedEx o wartości $228 mln) i wyjściami na
giełdę.
Wraz ze swoim zespołem Róża wsparła ponad 80 firm w dwa lata, ucząc liderów, jak prowadzić
organizacje
oparte na
zaangażowanych ludziach, którzy dostarczają.
Do portfolio spółek jej oraz jej zespołu należą m.in.: ShopRunner (by FedEx), Codewise (by
CentralNic),
Going (by
empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero,
LiveKid, Vue
Storefront,
JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente,
G2J
Consulting,
Endego.
Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w wielu
międzynarodowych
akceleratorach
i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB
Chicago.
Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących
kobiet
ekosystemu
startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.
Autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, opisującą autorską metodę
budowania kultur
organizacyjnych, wykładowczyni akademicka, autorka pierwszego kursu online w Polsce,
poświęconego
rekrutowaniu do IT
oraz założycielka społeczności dla HR - Culturivy Platform for HR.
Piotr Szałaśny
Martes Sport,
Kierownik e-commerce
Kierownik e-commerce Martes Sport – największej sieci sklepów
sportowych w
Polsce, która prężnie rozwija się w całej
Europie Środkowo-Wschodniej. Doktor nauk humanistycznych z trzynastoletnim doświadczeniem w
e-commerce i
marketingu
cyfrowym.
Autor ponad 20 publikacji naukowych z zakresu języka, marketingu i nowych mediów.
Prywatnie ultramaratończyk, mąż, tata, pańcio a przede wszystkim szczęśliwy
człowiek.
Laureat konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2023 w kategorii Wysoka efektywność przy niskim
budżecie.