Piątą edycję Konferencji zorganizowaliśmy w czasach VUCA, w których otoczenie biznesowe wielu firm, cechowała duża zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność. Podczas wydarzenia skupiliśmy się więc na wskazaniu skutecznych rozwiązań z obszaru digital marketingu i sprzedaży online, pozwalających przygotować się przedsiębiorcom na nieznane.
Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska. W roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Obecnie trener przywództwa, profesjonalny mówca i wykładowca m.in. na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych - kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo- mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka i Fundacji Ronalda McDonalda, a także członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Żonaty, tata dwóch córek :)
Adwokat, ekspert i strategiczny doradca w zakresie prawa własności intelektualnej i prawa mediów; doświadczony pełnomocnik w procesach sądowych. Świadczy usługi przede wszystkim dla podmiotów działających w obszarze: filmu, mediów, prasy, książki, reklamy, rozrywki i nowych technologii. Prowadzi spory sądowe w kwestiach dotyczących IP, nieuczciwej konkurencji, tajemnic handlowych, ochrony dóbr osobistych - w postępowaniach cywilnych, gospodarczych i karnych. Pełni funkcję arbitra Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego przy Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych. Jest współautorem komentarza do prawa autorskiego (CH Beck) i autorem wielu publikacji w mediach biznesowych. Jest wykładowcą z zakresu prawa własności intelektualnej, mediów, dóbr osobistych i reklamy. Prowadzi wykłady m.in. w: Szkole Filmowej w Łodzi, w ramach Uniwersytetu Reklamy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Szkole Wajdy, Centrum Prawa Własności Intelektualnej H. Grocjusza, FilmPro, podczas znaczących festiwali filmowych oraz licznych konferencji i seminariów. Krzysztof Czyżewski uzyskał rekomendacje prestiżowych międzynarodowych rankingów kancelarii prawnych i prawników, w tym Chambers & Partners, Legal500, Media Law International, IP Stars, WTR1000 oraz w rankingu ogłoszonym przez dziennik Rzeczpospolita.
Senior Account Executive w edrone. Odpowiada za konsultacje biznesowe i doradztwo przy wdrożeniu systemu eCRM i Marketing Automation dla klientów eCommerce. Doświadczenie w marketingu zdobył, współtworząc agencję. Dzięki temu lepiej rozumie potrzeby i wyzwania sklepów internetowych w zakresie zarówno prowadzenia biznesu jak i promocji online. Prywatnie uprawia gimnastykę i hoduje rośliny.
Content manager, analityk, projektant strategii komunikacyjnych i e-marketingowych oraz kierownik projektów. W branży działa od 2008 roku, gromadząc doświadczenie przy współpracy z polskimi agencjami brandingowymi i interaktywnymi oraz realizując kompleksowe projekty dla małych i dużych marek. Od samego początku swojej ścieżki zawodowej odpowiadał za realizację zróżnicowanych zadań. Tworzenie jakościowego contentu i koncepcji kreatywnych dla reklam, opracowywanie narzędzi badawczych, projektowanie multikanałowych działań komunikacyjnych, analitykę konkurencji, a nawet DTP. Od 2015 roku na stałe związany z Ideo Force i skupiony na realizowaniu kompleksowych projektów e-marketingowych. Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna ze specjalizacją Corporate Identity.
,,Od wielu lat łączy w swojej pracy sprzedaż, marketing, PR, copywriting, a także wysokie umiejętności organizacyjne. Ma na swoim koncie wiele sukcesów sprzedażowych. Obecnie jest właścicielką agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA.PL. Współpracuje z NAOKO, KARKO, LAPARICA.COM, TAMARA GONZALEZ PEREA, FIREWORK.TV, WIRTUALNY STYLISTA STYLESPOT & TUATARA, NETHANSA, SALESMANAGO". Zdobyła Tytuł TYGRYSA BIZNESU 2022. Autorka i wydawca książki ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Wcześniej pracowała przez kilka lat jako Business Development Coordinator w największym w Polsce hubie modowym Domodi/ Holding Wirtualna Polska, rozwijając kategorię beauty. Na co dzień współpracowałam z takimi markami jak: Bielenda, Dr Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Hebe, Clochee, Levis, Adidas, Apart, Olsen, Sadva, Briju, Yes i wiele innych. Autorka blogów o marketingu online, redaktor magazynów Forbes Polska, E-commerce & Digital marketing, Szef Sprzedaży, Ican Management Review Polska. Napisała koło 150 artykułów sponsorowanych dla marek z różnych branż. Obecnie uczestniczy w wielu podcastach, wywiadach LIVE udzielając porad dotyczących prowadzenia sklepu online fashion & beauty. Zaprasza do wymiany doświadczeń na kanale LinkedIn i na stronach: www.kammedia.pl, www.pieknyecommerce.pl.
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianym prawem własności intelektualnej i przemysłowej oraz zwalczaniem nieuczciwej konkurencji, a także doradza w sprawach związanych z problematyką ochrony dóbr osobistych i prawa mody. Świadczy usługi przede wszystkim dla podmiotów działających w branży kreatywnej – mody, filmu, mediów, prasy, książki, reklamy i nowych technologii. Zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi ochrony marki, praw autorskich, wizerunku i dóbr osobistych oraz znaków towarowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w warszawskich kancelariach prawnych, spółce Skarbu Państwa oraz sądzie. Jest aplikantem rzecznikowskim przy Polskiej Izbie Rzeczników Patentowych.
Monika od 10 lat aktywnie działa w marketingu internetowym. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w Onecie i Interii. Obecnie CEO agencji ThinkDigital.pl i właścicielka marki osobistej monikakolodziejczyk.pl. Pracowała z ponad 370 markami przy projektach z zakresu analityki internetowej, UX i projektowania stron internetowych, social mediów, audytów i strategii marketingowych. Specjalizuje się w optymalizacji przynoszącej zyski. Opracowała unikalne autorskie systemy szkoleń, które gwarantują sukces i mierzalne efekty. Regularnie od kilku lat prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe, występuje w roli prelegenta na konferencjach branżowych, pisze artykuły. Jest również wykładowcą akademickim. Autorka dwóch książek „Jak raportować w Google Data Studio” i „Szybka analiza marketingu dla managerów i właścicieli firm”. Chętnie dzieli się wiedzą i realizuje kolejne ciekawe projekty marketingowe.
Dyrektor Generalny i współwłaściciel – 4VALUE Business Consulting. Odpowiada za strategiczny rozwój 4VALUE w obszarze doradztwa biznesowego, szkoleń i wdrożeń IT. Menedżer, trener biznesu, konsultant, coach i mentor. Ekspert specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, efektywności biznesu, sprzedaży, budowaniu leadershipu, oraz rozwoju osobistym. Przez 17 lat zajmował się zarządzaniem w dużych firmach giełdowych, krajowych i międzynarodowych, jako Dyrektor Sprzedaży, Prezes i Dyrektor Zarządzający. Absolwent Executive MBA Illinois State University oraz Politechniki Łódzkiej. W latach 2010/2012 członek zarządu Izby Gospodarczej Farmacja Polska. Autor wielu artykułów o zarządzaniu i sprzedaży. W ramach projektów strategicznych uczestniczy w zarządzaniu jako „Wirtualny Członek Zarządu®”. Łączy duże doświadczenia biznesowe w zarządzaniu z elementami przywództwa, mentoringu oraz psychologicznymi podstawami osiągania rezultatów. Pracuje mentoringowo z Członkami Zarządów i Właścicielami firm. Jako jeden z niewielu konsultantów na rynku ma doświadczenie jako Prezes firmy zatrudniającej 400 osób i Dyrektor Zarządzający spółki z prawie 6500 pracowników na pokładzie.
Od 2008 r. stale związany z branżą IT jako Kierownik Projektów Internetowych. Następnie jako Menadżer ds. Kluczowych Klientów. Posiada doświadczenie przy realizacji projektów e-marketingowych, e-biznesowych oraz prowadzeniu szkoleń z obsługi systemów informatycznych. Zarządzał projektami, których przedmiotem było zaprojektowanie, budowa i wdrożenie dedykowanych systemów informatycznych opartych o technologię internetową.
Operowanie na międzynarodowym i dynamicznym rynku nie jest łatwe. Wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. A co w przypadku firm, szczególnie tych początkujących, którym brakuje takich kompetencji? Wtedy zaczyna się rola doradców, takich jak Sebastian Skórski. Jako e-marketingowy ekspert rozumie, jak działa rynek konsumencki. Wie, jak docierać do klientów i przyciągać ich uwagę, a nowoczesne narzędzia promocji nie mają przed nim tajemnic. Z kolei jako przedsiębiorca, zna problemy i wyzwania stojące przed współczesnym biznesem. Łącząc te dwie role, potrafi dobierać rozwiązania pozwalające optymalizować generowanie leadów, zwiększać sprzedaż w e-commerce oraz zdobywać zagraniczne rynki. Od 2017 roku jest związany z programami edukacyjnymi Google dla przedsiębiorców (m.in. Google Internetowe Rewolucje). Obecnie doradca programu Firmy Jutra - Google i PFR (www.firmyjutra.pl).