W trakcie 4. edycji Konferencji mocno skupiliśmy się na zagadnieniach, związanych z generowaniem sprzedaży w e-commerce oraz skutecznych praktykach, pozwalających promować biznes w sieci. Była to wyjątkowa edycja wydarzenia także ze względu na to, że wiele firm zmagało się wtedy z trudną, pandemiczną rzeczywistością i jej skutkami.
Od ponad 13 lat związany z branżą internetową z czego 7 w firmach oferujących usługi w modelu SAAS. Obecnie pełni rolę Customer Success Managera w firmie THULIUM, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Przedsiębiorca, radca prawny, autor, podcaster, ultramaratończyk. Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji w tym książki "Prawo dla Biznesu. E-commerce" i będącej aktualnie w trakcie wydania "Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów". Prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 100 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie. Pasjonat biegania, w tym w szczególności biegów ultra. Na swoim koncie ma biegi na ponad 100 km.
Od 2008 r. stale związany z branżą IT jako Kierownik Projektów Internetowych. Następnie jako Menadżer ds. Kluczowych Klientów. Posiada doświadczenie przy realizacji projektów e-marketingowych, e-biznesowych oraz prowadzeniu szkoleń z obsługi systemów informatycznych. Zarządzał projektami, których przedmiotem było zaprojektowanie, budowa i wdrożenie dedykowanych systemów informatycznych opartych o technologię internetową.
Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.
Marketing Manager w firmie Lightcurve. Zaangażowany głównie w tworzenie i zarządzanie treścią, kampanie digital marketingowe, social media, analitykę internetową oraz zarządzanie platformami rozwojowymi. Współpracuje także przy rekrutacji na programy szkoleniowe prowadzone przez questus. Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował m.in. z Propharmą, OLX, firmą ASTOR czy Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.
Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi. Współorganizator webinarów oraz wydarzeń związanych z komunikacją i marketingiem dla MŚP, początkujący podcaster. W LINK Mobility Poland dba również o utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. W kontaktach rzeczowy, konstruktywny i otwarty. Regularnie występuje na wydarzeniach branżowych. Prywatnie ojciec trójki Dzieci, mąż jednej Żony, zapalony fotograf i miłośnik wszelkiej gastronomii.
Założyciel i CEO Globkurier.pl, platformy ukierunkowanej na digitalizację procesów transportowych i logistycznych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Uczestnik Young G20, członek międzynarodowej organizacji przedsiębiorców YES, członek Regionalnej Izby Gospodarczej, mówca na Europejskim Kongresie Gospodarczym, zwolennik Lean’a i Agile’a. Laureat nagrody L. Czarneckiego. Posiada certyfikację z Agile PM, Prince2 PM. Świadomy ważności działań CSR, poprzez projekty GlobKurier.pl wspiera organizacje i fundacje tj. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii. Inwestor w sieci punktów paczkowych GlobBox.net.
Operowanie na międzynarodowym i dynamicznym rynku nie jest łatwe. Wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. A co w przypadku firm, szczególnie tych początkujących, którym brakuje takich kompetencji? Wtedy zaczyna się rola doradców, takich jak Sebastian Skórski. Jako e-marketingowy ekspert rozumie, jak działa rynek konsumencki. Wie, jak docierać do klientów i przyciągać ich uwagę, a nowoczesne narzędzia promocji nie mają przed nim tajemnic. Z kolei jako przedsiębiorca, zna problemy i wyzwania stojące przed współczesnym biznesem. Łącząc te dwie role, potrafi dobierać rozwiązania pozwalające optymalizować generowanie leadów, zwiększać sprzedaż w e-commerce oraz zdobywać zagraniczne rynki. Od 2017 roku jest związany z programami edukacyjnymi Google dla przedsiębiorców (m.in. Google Internetowe Rewolucje). Obecnie doradca programu Firmy Jutra - Google i PFR (www.firmyjutra.pl).
Zdobywca nagród marketingowych, min. Epica Award, AME Award, Kreatura, Złoty Spinacz, Mixx-Award, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi i w Collegium Civitas. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.
Z marketingiem i e-commerce związana od blisko 10 lat. Od stycznia 2016 roku odpowiada za strategię online, customer service, szeroko pojętą sprzedaż i podniesienie konkurencyjności w kanale internetowym oraz mobilnym www.touspolska.pl oraz www.touscesko.cz z naciskiem na tworzenie i rozwijanie nowych projektów internetowych, w tym z zakresu omnichanel. Swoje doświadczenie w budowaniu marek oraz e-commerce zdobyła pracując dla sieci sklepów Top Secret, księgarni internetowej www.gandalf.com.pl oraz www.nexterio.pl.
Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. W Ideo Force zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów, koncepcji marketingowych i komunikacyjnych oraz kreatywnych kampanii reklamowych. Jego ambicją jest tworzenie rozwiązań promocyjnych, które wyłamują się ze zjawiska ślepoty banerowej i angażują odbiorców. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami w roli wykładowcy oraz na szkoleniach branżowych. Łączy zainteresowania nowinkami technologicznymi i narzędziami mającymi wpływ na konwersję z wiedzą z zakresu językoznawstwa i teorii budowania narracji. Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia do marketingu i reklamy.
W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations w Internecie. Pracował m.in. dla: BPH TFI, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer. Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”. W wolnych chwilach jeździ na motocyklu oraz chodzi po polskich górach.
Badacz, strateg, wykładowca z 20-letnim doświadczeniem w branży. Szczególnie zainteresowany analizą efektywności działań reklamowych i badaniami wspierającymi budowanie strategii marketingowych. Rozwijał swoją karierę pracując w VML&YR i Brand Fibres, gdzie uczestniczył w planowaniu i realizacji wielu kampanii opartych na strategiach wykorzystujących społecznościowe kanały komunikacji. Współpracował z największymi korporacjami, m.in. Coca-Cola, Orange, Danone, Nestle, PZU, Philips, mBank. Kampanie, w których tworzeniu uczestniczył, zdobywały liczne nagrody m.in. Effie, Golden Arrow czy Mixx Awards. W Sotrenderze zajmuje się rozwojem nowych produktów analitycznych i raportów wspierających planowanie, optymalizację i ewaluację procesów marketingowych łączących tradycyjne techniki analityczne z rozwiązaniami opartymi na AI i Machine Learning.
Założyciel i dyrektor generalny QuarticOn S.A., firmy technologicznej, która buduje produkty oparte na sztucznej inteligencji i za ich pomocą pomaga właścicielom sklepów internetowych sprzedawać więcej. Specjalista w branży e-commerce i sektorze telekomunikacyjnym, ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu i budowaniu wartości w oparciu o dane. Zanim rozpoczął pracę nad technologią QuarticOn, jako współzałożyciel Data Force Group doradzał wielu przedsiębiorstwom w zarządzaniu projektami i CRM. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, targach i meet-upach, w tym m.in. InfoShare, CEBIT i eCommerce Expo.
Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW. Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on. Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy – Sotrender, specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki. Korzysta z nich ponad 500 przedsiębiorstw w 38 krajach. Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w gromadzeniu i analizowaniu danych z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven, autor publikacji na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach. Chętnie dzieli się wiedzą i wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.