Adrian Kaczor
Ideo,
Manager ds. Kluczowych Klientów
Adrian Kaczor jest jednym z tych specjalistów, którzy w wyjątkowy
sposób łączą umiejętność technicznego patrzenia na
projekt i wyszukiwania efektywnych rozwiązań z humanistycznym zrozumieniem potrzeb
współczesnego konsumenta oraz typowo
biznesową chęcią generowania zysków dla swoich klientów.
Nowoczesny marketing i IT nie mają dla niego tajemnic.
Doskonale odnajduje się w projektach, w których rozwiązania informatyczne mają zapewnić
pełne wsparcie dla rozwoju
biznesu czy realizacji złożonych działań e-marketingowych.
Bogate doświadczenie zbierał realizując innowacyjne projekty dla wiodących marek krajowych i
międzynarodowych.
Nieustająca pasja do nowych technologii od lat popycha go do ciągłego szukania
innowacyjnych, efektywnych i bezpiecznych
rozwiązań biznesowych, sprzedażowych i prokonsumenckich.
Piotr Konopka
InnoThink,
Co-founder
Można powiedzieć, że Piotr Konopka jest tytanem biznesu.
Długoletnie doświadczenie zawodowe pozwoliło mu doskonale
zrozumieć mechanizmy funkcjonowania rynku i nauczyć się je wykorzystywać do rozwoju firm i
inicjatyw biznesowych.
Jest menadżerem. Mentorem. Przedsiębiorcą.
Stworzył i rozwinął uznaną dzisiaj markę KRK Partnerzy, skupiającą się na body leasingu
programistów w oparciu o model
pracy zdalnej i zdalnego zarządzania. Jest współtwórcą idei ekosystemu dla startupów i
inwestorów – turkusowego
akceleratora. A przez ponad 9 lat był członkiem największej na świecie profesjonalnej
organizacji rekomendacji
biznesowych BNI Polska.
Nieustannie szuka inicjatyw i pomysłów z efektem WOW. Muszą być „synergyable”. Muszą mieć to
„COŚ”. Jest dla nich
kowalem. Nadaje im kształt, rozwija i wspiera. Jego wiedza i doświadczenie w tym zakresie są
nieocenione.
Prywatnie uważa, że nie ma lepszego uniwersum niż Gwiezdne Wojny. Pod warunkiem, że nie
bierzemy pod uwagę Władcy
Pierścieni.
Łukasz Kozłowski
Thulium,
CMO and Board Member
Lata doświadczeń w szeroko rozumianej interaktywnej rzeczywistości.
Nieustannie rozwijane umiejętności kreowania
efektywnej komunikacji cyfrowej.
Poznawanie internetowej rzeczywistości zarówno jako ekspert, jak i szeregowy konsument.
Profesjonalizm. Kreatywność.
Otwartość. A przede wszystkim zdolność do połączenia tych wszystkich aspektów w postaci
jednej osoby.
Tak w ogromnym skrócie można opisać Łukasza Kozłowskiego, aktualnie koordynującego pracę
działu marketingu w Thulium,
jako Chief Marketing Officer.
Swoje bogate i różnorodne doświadczenie zbierał w branży usługowej oraz e-commerce. Aktywnie
działał przy projekcie
sklepu sportowo-turystycznego Presto – gdzie początkowo zajmował się SEM oraz tworzeniem
kompleksowych strategii
reklamowych.
Zbudował także komunikację zewnętrzną oraz strategie e-commerce dla całej grupy marek Ortens
Sp. z o.o.
W tym roku zakończył ponad 3-letnią współpracę z DreamCommerce, gdzie dla marek Shoper,
Zencommerce India oraz
Zencommerce Turkey zajmował się analizą i rozwojem relacji z klientami, jako Customer
Success Manager.
Mówiąc w skrócie – o klientach i budowaniu relacji z nimi, Łukasz wie niemal wszystko.
Bartosz Michalak
Immergas Polska,
Digital Marketer
Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych
technologii.
Wychowanek Politechniki Łódzkiej. Pasjonat Bałkanów i nowych technologii. Miłośnik komiksów
Marvela i e-marketingowy
ekspert.
O konieczności analizowania danych i obserwowania konkurencji mówi się coraz więcej na
polskim rynku. Coraz więcej firm
czuje naturalną potrzebę prowadzenia takich działań dla swojego e-commerce, widząc w tym
szansę na stabilniejszy rozwój
biznesu i sukcesywne zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych. Często jednak brakuje
specjalistycznej wiedzy, jak
to prawidłowo robić.
Na szczęście o podglądaniu konkurencji Bartosz Michalak wie niejedno. Nie brakuje mu wiedzy
i doświadczenia, które
gromadzi od dawna.
Zdobywał je w K2 Media i Bluerank, obecnie w Senuto. Odpowiadał także za budowanie
długofalowych relacji z klientami
takimi jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.
Krzysztof Polewiak
Sii Poland,
Cloud Solutions Architect
Krzysztof Polewiak od dawna zgłębia tajniki programistycznego
świata. Swoją przygodę zaczynał jeszcze w latach wczesnej
młodości, kiedy w przeciwieństwie do swoich rówieśników nie grał na 8-bitowcach, ale wolał
spędzać czas przepisując
kolejne linijki kodów z „Bajtka” i próbując samodzielnie tworzyć proste programy.
Do tej pory napisał sporo narzędzi, dzięki którym możliwe było rozwiązanie problemów
występujących w cyfrowej
rzeczywistości.
Specjalizuje się także w zakresie wirtualizacji, budowy sieci i infrastrukturze.
Wdrażał środowiska chmury w wymagających instytucjach finansowych oraz firmach SMB.
Jest także pasjonatem automatyzacji, zarówno w użytku prywatnym, jak i biznesowym.
Jan Zając
Sotrender,
CEO
Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW.
Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych
i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on.
Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy
– Sotrender,
specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki.
Korzysta z nich ponad 500
przedsiębiorstw w 38 krajach.
Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w
gromadzeniu i analizowaniu danych
z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych.
Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven,
autor publikacji na temat
psychologii internetu i prowadzenia badań online.
Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach.
Chętnie dzieli się wiedzą i
wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.