Tomasz Kwiatkowski
Ideo Force,
Key Account Manager
Z marketingiem internetowym związany od wielu lat. Specjalizuje się
w działaniach digitalowych dla e-commerce.
W ramach swoich obowiązków przelewa swoją wiedzę w realizacje i zwiększa zyski wielu
e-sklepów.
Ponadto dzieli się swoją wiedzą na uczelniach wyższych.
Marcin Lipiec
Ideo,
Manager ds. Kluczowych Klientów
Od 2008 r. stale związany z branżą IT jako Kierownik Projektów
Internetowych. Następnie jako Menadżer ds. Kluczowych
Klientów.
Posiada doświadczenie przy realizacji projektów e-marketingowych, e-biznesowych oraz
prowadzeniu szkoleń z obsługi
systemów informatycznych.
Zarządzał projektami, których przedmiotem było zaprojektowanie, budowa i wdrożenie
dedykowanych systemów informatycznych
opartych o technologię internetową.
Jagoda Prętnicka – Markiewicz
180heartbeats + JUNG v. MATT,
Brand Communication Director
Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania
narzędzi do analizy wypowiedzi internautów.
W liczbach szuka odpowiedzi i wskazówek do optymalizowania działań marketingowych,
sprzedażowych i obsługi klienta.
Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, pracując dla marek
takich jak Coca-Cola, Microsoft,
LG Polska czy Fox Polska.
Paweł Szczyrek
Ideo Force,
Creative & Content Manager
Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie.
W Ideo Force zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów, koncepcji marketingowych i
komunikacyjnych oraz kreatywnych
kampanii reklamowych.
Jego ambicją jest tworzenie rozwiązań promocyjnych, które wyłamują się ze zjawiska ślepoty
banerowej i angażują
odbiorców.
Swoją wiedzą dzieli się ze studentami w roli wykładowcy oraz na szkoleniach branżowych.
Łączy zainteresowania nowinkami technologicznymi i narzędziami mającymi wpływ na konwersję z
wiedzą z zakresu
językoznawstwa i teorii budowania narracji.
Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia do marketingu i reklamy.
Katarzyna Ugorowska
Vintom,
Client Service Director
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.
Odpowiada za relacje z kluczowymi klientami, różnych branż, w tym za projekty realizowane
dla organizacji pozarządowych.
Prowadzi warsztaty oraz webinary na temat skutecznej wysyłki e-mail marketingu, a także
działań, które pozwalają unikać
spamu. Jest także członkiem grupy roboczej Email Marketing IAB.