Tomasz Kwiatkowski
Ideo Force,
Key Account Manager
Z marketingiem internetowym związany od wielu lat. Specjalizuje się
w działaniach digitalowych dla e-commerce.
W ramach swoich obowiązków przelewa swoją wiedzę w realizacje i zwiększa zyski wielu
e-sklepów.
Ponadto dzieli się swoją wiedzą na uczelniach wyższych.
Paweł Szczyrek
Ideo Force,
Creative & Content Manager
Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie.
W Ideo Force zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów, koncepcji marketingowych i
komunikacyjnych oraz kreatywnych
kampanii reklamowych.
Jego ambicją jest tworzenie rozwiązań promocyjnych, które wyłamują się ze zjawiska ślepoty
banerowej i angażują
odbiorców.
Swoją wiedzą dzieli się ze studentami w roli wykładowcy oraz na szkoleniach branżowych.
Łączy zainteresowania nowinkami technologicznymi i narzędziami mającymi wpływ na konwersję z
wiedzą z zakresu
językoznawstwa i teorii budowania narracji.
Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia do marketingu i reklamy.
Wojciech Szymański
Ideo Force,
CEO
W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie
marketingowe, strategie e-PR oraz plany media
relations w Internecie. Pracował m.in. dla: BPH TFI, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna
Polska, Black Red White,
Wolters Kluwer.
Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się
wiedzą.
Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły
Informatyki i Zarządzania.
Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, między innymi: „E-marketing.
Planowanie, narzędzia, praktyka”,
„Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium
dla menadżerów”, „Leksykon
pozycjonowania”.
W wolnych chwilach jeździ na motocyklu oraz chodzi po polskich górach.
Łukasz Szymański
Ideo,
Head of Marketing and PR
Z wykształcenia informatyk, z powołania marketingowiec. Dzięki
takiemu połączeniu wie, jak po ludzku opowiadać o
najbardziej nawet skomplikowanych projektach IT.
Niezależnie od sytuacji wieczny optymista, który jak mało kto potrafi zarazić pozytywną
energią i podsuwać zwariowane
pomysły.
Bywa prelegentem, trenerem, konsultantem, ale i publicystą, który ma sporo do powiedzenia na
temat szeroko pojętego
„bycia marek” w Internecie i nie tylko.